Thursday 7 September 2017

Forex Trading Journal Nätet


Hur det fungerar. Hur det är. Hur fungerar det? Ett strukturerat tillvägagångssätt för bättre lönsamhet. Vårt nummer ett mål med TradeBench är att göra varje näringsidkare använder vårt system till en mer lönsam näringsidkare. Målet uppnås inte genom ett sortsystem med eget varumärke som Ofta sett i handelsbranschen Istället uppnås det genom att erbjuda dig ett strukturerat tillvägagångssätt för din handelsplanering, positionering, risk - och penninghantering - allt med anpassningsbara parametrar som är inställda av dig själv. Det är också en lättanvänd metod att journalisera din Affärer som gör granskning och lärande från tidigare affärer en del av din handelsrutin. En förenklad överblick över vårt tillvägagångssätt och det ärvda arbetsflödet. Positionering, jämförelse av affärer, risk och pengarhantering. Flera poster som stöds, dvs inskalning till handel. Se realiserade och Orealiserad prestanda, vad-om beräkningar, etc. Multiple utgångar stöds, dvs skala ut av trades. What gjordes rätt och vad kan förbättras på. Även om vi uppmuntrar till att göra en handelsplan innan vi går in i en handel, är det möjligt att komma in i affärer utan att använda handelsplanen och riskhanteringsfunktionen. Filosofi Här är samling av kända handelsnoteringar som stöder vår syn på handel och därmed funktionaliteten hos TradeBench. Features Fördelar Om du vill lära dig mer om vårt tillvägagångssätt och verktyg innan du registrerar dig kan du hitta mer information på sidan Funktioner. Inget slår en praktisk erfarenhet Komma igång direkt - det är gratis Anmäl dig och försök TradeBench dig själv Var redo att gå på 30 sekunder och få tillgång till alla funktioner. Forex Trading Journal. Forex Trading Journal. I kommer att starta en online Forex Trading Journal som kommer att bli en offentlig logg på varje handel jag gör Det finns ett par anledningar Jag ska börja lägga ut mina affärer här på Winners Edge Trading blogg Första orsaken är att jag vill följa mitt eget råd i en artikel som jag skrev förra veckan om forex disciplin om jag ska skriva E om att göra det, jag vill göra det och leva det Så det här kommer att bli min handelsansvarsstruktur Alla är mina ansvarstagande partners och jag vill ha alla som läser den här bloggen för att hjälpa dig. Du kan skicka dina affärer till henne som Bra och vi kan få lite gruppåterkoppling Jag kommer att skriva alla ingångspunkter samt stoppa förlust och ta vinstmål Jag kommer också att inkludera min pre-trade-analys så som jag tar varje handel. Den andra anledningen till att jag ska posta Mina affärer är för att jag har fått massor av e-postmeddelanden om mina affärer och strategier Förutom att hjälpa mig i min handel tror jag det kommer också att hjälpa alla andra För att behålla mina poster till ett hanterbart nummer ska jag bara skicka svänghandlar med en daglig , 4 timmar eller 1 timmars inmatningsstearinljus. Jag skriver alltid om att hålla en Forex Trading Journal så nu ska jag lära dig hur man behåller en också genom att följa den här tidskriften. Tidningen börjar morgon eftersom den är den första i månaden. Det är Lättare att visa någon någonting då är det t O berätta för någon om det här sättet kommer jag att visa dig hur man håller en tidskrift Vänligen gå med mig och delta i denna Forex trading journal eftersom som alltid ditt deltagande är vad som kommer att göra detta till en framgång Winners Edge Trading skulle inte vara här om det Var inte för den här stora gemenskapen Om du gillar den här ideen eller har några andra idéer om hur jag ska gå vidare, ta med det kommentera nedan. För att följa handelarna i tidskriften, klicka på kategorin Forex Trading Journal eller klicka här. Han, En av Det bästa sättet att förbättra i vårt liv är att dela upp idé med andra och när du har börjat skriva om din strategy kommer du att få en bättre och större bild av det. Enligt min åsikt är du den första personen som rätta och förbättra din väg I det här fältet genom att granska ditt förslag och hitta btern sätt att få vinst också du hjälper de människor som har förlorat sin tarm i Forex och newbies önskar dig den bästa iman. Har läst den veckoanalys du skickade och de en Re insightful Det här är en bra idé att hålla koll på affärer och undvika impulsiv eller hämnd trevlig att dela dina affärer med oss ​​delning är en del av lärandeprocessen har bara motiverat mig att starta min egen tidskrift också. Det är väldigt generöst av dig Gud Välsigna dig. Jo, tidningen måste vara läsbar så att vi kan gå tillbaka och granska så förhoppningsvis efter en stund kommer din egen handelsdagbok att vara rockfast. Ja, det händer också med mig, jag kommer ofta göra en handel ut ur tristess eller bara För att jag kan. Så det borde hjälpa oss alla att kontrollera vår impulshandel Tack för kommentaren och jag hoppas att höra dina tankar när detta fortskrider. Bra idé Detta hjälper mig, eftersom mina journalnoteringar kan använda viss tydlighet, jag måste komma ihåg att om jag Vill ha en tidskrift att vara värdefull, den måste vara läsbar Även om det är värt att sätta på en handel, är det värt att skriva om. Eftersom jag är ny till handel tittar jag på dagliga eller 4-timmars diagram och försöker använda det jag lär mig om Prisåtgärd Jag tror för många indikatorer förutom försvagad rubbning Processen jag gillar EMA eftersom den ger en vägd prisstigning Andra än det verkar prisåtgärd som det bästa Tack för allt hittills. Stort fall i sak Jag har haft problem med att kontrollera min impulshandel Det kommer att hjälpa mig mycket. Varför behöver du A Forex Trading Journal. Isn t det bara för dumma gymnasieflickor som skriver om sina dumma krossar på dumma gymnasiepojkar. Okej, inte riktigt gymnasieflickor håller DIARIES. Forex-handlare fortsätter att handla JOURNALS. Two helt olika saker Hämta det rätt Geez. Att hålla en handelsdagbok är faktiskt en viktig uppgift i någon prestations - eller målorienterad strävan. Nyckeln är att ha något sätt att mäta, spåra och hålla fokus på att förbättra din prestation. Världsklassens idrottare gör det för att hålla reda på vad som hjälper dem Att vara bättre, snabbare och starkare på fältet eller domstolen Forskare gör det i färd med att hitta sin nästa största upptäckt Och valutahandlare gör det för att hjälpa dem att få dem ankor. Vad får dem ankor betyder i enkla termer Att bli disciplinerad, konsekvent och viktigast, lönsam. En disciplinär näringsidkare är en lönsam näringsidkare och att hålla en handelsdagbok är det första steget för att bygga upp din disciplin. Det här låter enkelt eller enkelt men vi försäkrar dig att det faktiskt kan komma igång kan vara Mycket svårt Faktum är att många valutahandlare ger upp efter ett tag och förlita sig på loggarna som forexmäklaren tillhandahåller. Loggarna eller transaktionshistoriken från din forexmäklare ger information som i bästa fall är marginellt användbar eftersom det inte talar mycket om dig Av varför du angav och lämnade handeln. Denna information ger ingen hjälp till din nästa handel. Zero Zilch Nein Nada. A Forex Trading Journal är inte bara om att skriva i priserna på din inresa och utgång och den tid du genomförde handeln Handel Tidskrift handlar också om att förfina dina metoder och behärska din egen psykologi. För att vara ännu mer specifik handlar det om din individuella känslos psykologi före, under och efter handeln. Till exempel är din handelsmetod Att köpa USD JPY. Men din känsla av mage berättar att handeln inte kommer att fungera. Så du påminner dig själv, jag tror inte att handeln kommer att fungera, men jag måste följa min handelsplan så jag tar den. Under mitten av din handel kommer priset 3 pips bort från din stoppavbrott och du tänker OMG Den här handeln ser inte så bra ut jag visste det Varför lyssnade jag inte på mig själv Jag är så idiot jag mår att förlora Här kommer jag bara att avsluta nu. Du bestämmer dig sedan för att stänga din handel. Några ögonblick senare prissätter priset till ditt ursprungliga vinstmål. Hade du stannat i handeln skulle du ha gjort en gazillionpips. Det är därför du borde skriva en handelsdagbok Detta är ett klassiskt fall som sannolikt händer för många handelsmän. Vi misslyckas med att stanna i handeln, vi misslyckas med att handla planen och viktigast av allt, vi misslyckas med att avstå våra känslor från vår handel. Om du fortsätter att handla så och du inte T behåll en handelsdagbok, saldot på ditt handelskonto blir en stor fet noll innan du realiz E vad du gör fel. Spara dina framsteg genom att logga in och markera lektionen fullständigt. A Great Free Online Forex Trading Journal. Klicka ovanför för större bild. Jag har inte riktigt letat för hårt för en gratis online forex trading journal eftersom Lösningar jag har sett tidigare har varit ganska nedslående. Jag snubblat på denna sida på Twitter och jag blev ganska förvånad. Det heter och det kanske inte är den ultimata Forex trading journalen, men det är ganska jävligt bra jämfört med vad som tidigare sett. Vad jag verkligen tycker om är att det spårar dina pips med strategi och ger din prestanda över tiden. Du kan också filtrera dina resultat med valutapar så att du kan se vilka par du handlar mest. När du ställer in varje strategi matar du in dina inställningsparametrar Till exempel inmatning, utträde, stoppförlust osv. Då väljer du vilken strategi du använder för varje handel och poster och utgångar. Som du kan se längst ner på bilden till vänster klickar du på bilden för att se en större bild i en Ny seger Dow du kan också skriva in din nuvarande humör. Det kan tyckas lite konstigt för vissa människor, men det kan vara viktigt att bestämma om ditt humör spelar en stor roll för att bestämma din framgång. Det kan påverka vissa människor och det kan inte påverka andra. Journaling och granskning av mina affärer har aldrig varit min starka kostym, så kanske det här är ett bra sätt för mig att hålla reda på mina affärer och hur bra jag gör med varje handelsinstallation. Kolla in det och se om det kan hjälpa dig Det är gratis och fört med dig av folket på. Relaterade Posts. The Ultimate FX Trading Journal någon snälla skapa den. Hur till Video Journal Your Forex Trades. Hur spåra Forex Trading Strategies i MT4i.3 Smärtfria steg som säkerställer att du alltid fyller Ut din Trading Journal. Om Hugh Kimura. Jag m Hugh Kimura och mitt mål är att skapa en heltidsinkomst, handel Forex. Om det är ditt mål också, bjuder jag in dig att gå med på resan, så kommer jag att upptäcka vad Fungerar och vad gör det inte och har kul i processen. Klicka här för att foll Ow på mig på Twitter. All information är endast för utbildningsändamål och är inte investerings - eller handelsrådgivning. Bara att meddela att meetpips inte längre existerar Jag är grundaren av Trademetria ett sofistikerat handelsjournalverktyg för avancerade handlare och investerare. Låt mig veta om du Skulle vilja kolla upp det och jag sätter upp dig med ett pro-konto. Tack för att du har stoppat Din tidskrift ser cool ut, men det formatet fungerar inte för mig Jag önskar dig framgång med webbplatsen, men alla handlare bör använda en tidskrift. Jag har gjort lite forskning på den bästa trading journalplattformen också. Det har varit slag eller miss på vad jag har kunnat hitta jag snubblat över denna recension från en länk på ForexCrunch. Jag vet att det har varit ett tag sedan Du skrev upp det, men uppskattar definitivt att jag har provat MeetPips också, och medan jag gillar de sociala aspekterna av det känns det som att många användare bara försöker rekrytera människor att använda sin metod eller sälja sin utbildning. Är du fortfarande med En tidskrift på skulle älska att Koppla med dig på andra lösningar du kanske har funnit försökt sedan den här ursprungliga översynen. Glöm det var till hjälp Ja det var ett tag tillbaka. Men det handlar om allting som fungerar för dig. Hoppas din handel går bra. Jag började handla forex för 2 år sedan Efter att jag inte heller kunde hitta en korrekt journaling-programvara så gick jag vidare och skapade en. Den heter FxLogger. Du kan hitta den här. Tack till alla. Bra, men jag misslyckas med att se hur det är bättre än MyFxBook eller MT4i Din produkt Är bara för PC, det kostar 19 99 och jag ser bara följande fördelar Totalt Pips, Win Loss, Bästa Vinn, Sämsta Förlust, Bäst Sämsta Handelsperioder Utöver det har du inget supportforum för din produkt. MyFxBook och MT4i Är gratis, de arbetar på vilken plattform som helst via en webbläsare och de har en ton på analytik, förutom att kunna hålla en tidskrift. De loggar automatiskt in de affärer du gör. Försök att bryta den till dig min vän, men behöver förmodligen Omplacera din produkt eller tänka på något annat Bra Luck. Leave Ett svar Avbryt reply.4 Anledning till varför du behöver en Forex Trading Journal. Du kanske undrar varför det är nödvändigt att behålla en separat handelsdagbok eftersom bara om varje mäklare ger en realtidsrekord av dina affärer. Faktum är att man kan argumentera för att Mäklare s post håller också reda på tillgänglig köpmarginalanvändning och vinst och förluster för varje handel gjorda Det finns fortfarande fördelar att hålla en separat handelsdagbok, och här är varför linjen mellan lönsam valutahandel och slutar i rött kan vara Så enkelt som att välja rätt konto Kolla in Forex Basics Sätta upp ett konto.1 Historisk post Över en tidsperiod kommer tidningen att ge ett historiskt perspektiv Det kommer inte bara att sammanfatta alla dina affärer, men det kommer att ge en överblick, Statusen på ditt handelskonto visar varje enskild handel och de ackumulerade effekterna av alla dina affärer hittills Med andra ord blir det din personliga prestationsdatabas som ger dig möjlighet att Gå tillbaka i tiden och bestämma hur ofta du handlade, hur framgångsrik varje handel var, vilka valutapar som fungerade bättre för dig och även vilka tidsramar gav de bästa vinstprocenterna. Beroende på hur analytisk du vill vara, kommer du att kunna samla en Mycket information från dina inspelningsinsatser.2 Planeringsverktyg Inte bara bör en bra handelsdagbok registrera din faktiska handelsdata, men den bör också ge information om vad dina planer är för varje handel. Med den här funktionen kan du överväga varje handel innan du tar Det genom att ställa in parametrar för var du vill ange, hur mycket risk du kan acceptera på handeln, där ditt vinstmål kommer att ställas in och hur du kommer att hantera handeln som den fortsätter. Med andra ord blir tidningen en väg för dig att spela in Dina tankar i faktiska tal och gör det möjligt att konvertera önsketänkande till praktisk verklighet Det ligger till grund för en metod för att planera din handel och sedan handla din plan.3 Metodik Verifiering Anot Hennes väldigt viktiga biprodukt i en handelsdagbok är det faktum att det med tiden kommer att verifiera din metodik. Du kommer att kunna se hur bra ditt system utför i förändrade marknadsförhållanden. Det kommer att svara på frågor som Hur utförde mitt system i En trendmarknad en markbunden marknad, olika tidsramar och effekterna av dina handelsbeslut, såsom att placera slutförlustorder för täta eller förlorade För att behålla alla detaljer för logiken bakom en viss metod måste handelsjournalen vara fullständig Omfattande. 4 Modifieringsmetod för modifieringsmetod för att ändra vanor En av de mest användbara funktionerna i din dagbok kommer att vara den konkreta hjälp det ger för att tvinga dig att ändra dina vanor från destruktiva till konstruktiva. När du lär dig hur du handlar din plan kommer du att utveckla en Större grad av självförtroende De lönsamma affärer har inte blivit så slumpmässiga, och dina förluster kommer att planeras för och har därför vunnit din psyke på ett sätt som får dig att känna att en Förlust innebär att du är en förlorare En väldigt viktig mental och känslomässig faktor i handel är din självförtroende Förtroende är motgift mot rädsla och girighet cykel där många handlare kommer att fångas Rädsla och girighet är ett naturligt, hardwired svar hos de flesta människor Om Du vinner, du vill vinna mer om du förlorar, du känner rädsla och ens panik när ditt konto sänks till noll. Att ha en tidskrift som samlar din statistik skapar en handelsplan genom att definiera parametrar för åtgärd som behövs, ger en bakvy Spegel så att du kan mäta hur bra du utförde varje handel och viktigast av allt ger dig feedbacken att utveckla och utveckla dina handelsförmåga, är ett extremt värdefullt verktyg för att bli framgångsrik. Du kommer att hitta en bra handelsdagbok för att vara en bästa vän och Mentor när du gör framsteg Marknadsföringstimmar för Tokyo, London och New York bestämmer volatilitetstoppar Ta reda på hur, i Forex Tre-Sessions-systemet. Tvåpartsjournalen Det rekommenderas att skapa en Handelskatalog som upprättar två huvudkoncept. En kronologisk kolumnär lista över affärer som du kan summera och sammanställa, så att du kan registrera alla dina ansträngningar. Det är bäst att skriva i kolumnerna alla relevanta data. Naturligtvis, du Kan hålla register med ett Excel-kalkylblad som automatiskt kan göra matte för dig och som tar bort enkla beräkningsfel. Detta beror på dina egna förmågor i kalkylarkmodeller. En utskrift av det faktiska diagrammet du använde för att bestämma handeln, vilket indikerar din inträdesnivå , Din slutförlustnivå och din potentiella vinstnivå bör tydligt markeras på diagrammet. Dessutom bör du registrera dina skäl för att ta handeln Håll en sektion på diagrammet där du kan ange följande. Grundläggande skäl Exempel Jag tror på Dollarn fortsätter att försämras på grund av Feds långsiktiga politik att hålla räntorna lägre än handelspartnerna och upprätthålla ett högt handelsunderskott. Tekniska skäl E Exempel dollarn har återvänt tillbaka till en motståndsnivå som ger möjlighet att sälja dollarn. Sentimentala skäl eller marknadspsykologi Exempel Traders minskar deras aptit för risker baserad på den förlängda löpningen i råvaror och potentialen för en korrigering, såväl som Bristfällig prestanda i den amerikanska ekonomin, mätt av de försvagade BNP-uppgifterna och de dåliga sysselsättningsnumren. Notera dina kommentarer om den faktiska utgåvan eller skärmbilden av ditt diagram. Slutligen bör du skapa en tidskrift för varje typ av handelsmetodik eller system Du anställer Blanda inte system eftersom resultaten av dina affärer kommer att härledas från alltför många variabler och blir då otvivelaktigt Om du har mer än ett handelssystem eller metodik, bör du hålla en tidskrift för var och en. Varje handel du registrerar Bör baseras på endast ett visst system som då ger dig möjligheten efter 20 handlar eller så att beräkna förväntan eller tillförlitligheten i ditt system. Förväntad formel. W Genomsnittlig vinsthandel. L Genomsnittlig förlorande Trade. P Procent vinstförhållande. Exempel Om du gjorde 10 affärer och sex av dem var vinnande affärer, fyra förlorade, skulle ditt procentuella vinstförhållande vara 6 10 eller 60 om din Sex affärer gjorde 2.400, då skulle din genomsnittliga vinst vara 2400 6 400 Om dina förluster var 1200, då skulle din genomsnittliga förlust vara 1 200 4 300 Använd dessa resultat till formeln och du får E 1 400 300 x 0 6 - 1 0 40 eller 40 En positiv 40 förväntan innebär att ditt system kommer att ge dig ytterligare 40 cent över varje dollar på lång sikt. Slutsats När du känner till ditt system s förväntan kan du agera med självförtroende Förtroende är nyckeln till utförandet Om du saknar självförtroende kommer du att Inte kunna utföra dina affärer enligt dina planer och du kommer antingen att gissa dig själv eller bli förlamad av alltför mycket analys av data som kommer in från marknaden Gör en handelsdagbok din första handelsvanor Det blir nyckeln till alla dina bra affärer i framtiden Ta reda på hur det här verktyget förstorar både vinster och förluster. Kolla in Forex-hävstång Ett dubbelkantigt svärd.

No comments:

Post a Comment